Jordgubbar

då ha man plocka jordgubbar då,min mammi väckte mig ett antal gånger idag och somna om gjorde man gång på gång,
asså min katt, de finns fan ingen bättre katt nån gång om säng kom han och lägg sig och sov me en fan så mysig han är. typ som nu ligg han där och sov som en stock eller ja han sov typ jämt :P asså fatta skönt de ska va att va en katt ? få mat i sinne sen bara ligga och sov tråkigt skönt liv dom måste ha :D
men jallafall tillslut så va man uppe så då vare bah gå ne och börja plocka ha plockat nu och ska plocka fram till fika:) sen får vi se vad som händer idag har ingen aning än så länge:)

Kommentarer
Postat av: stefan

Kul att du har börjat blogga igen gode vän!

Önskar dig all lycka med bloggningen och allt annat i livet!



Kram Jonas

2009-07-27 @ 12:08:37
Postat av: f.d blondinjonas

Kul att du har börjat blogga igen!

Önskar dig all lycka med bloggningen och allt annat här i livet.



Kram Jonkahontas

2009-07-27 @ 12:10:51
Postat av: duvetvem hihi ;]

Oj! Råkade kommentera med min faders namn på tidigare inlägg, pinsamt hihi, aja!

rättade iaf till det snyggt imotbh



Kram duvet HEIhi

2009-07-27 @ 12:12:39
Postat av: f.d blondinjonas

Shit, bloggen överflödas av kommentarer!

2009-07-27 @ 12:13:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0