12 e 13 e december

tjena :)
vi börja med igår då :) igår for ja in till lövånger hämta andre och anton for hem till mig och skulle ta lös spindelleden från tobbes 740 som vägra lossna så tillslut sket vi i de ja och anton gick upp spela lite 8 bitars gjorde mig klar for till anton sen for vi till stan sen hämta vi nina och malin sen for vi ut och sladda lite här och där som tex vi a-torp skolan sen då vi ska köra mot coop så se ja nå reflexvästar tänkt direkt polisen sen då ja kolla fram så hade ju killen framför tok bromsa blev samma gör mig och väjde över till fel sida av vägen sen tillbaka , polisen kom och prata me mig och sa att ja skulle köra och parkera gjorde de sen kom han och sa att han ville se körkortet och att ja skulle följa med vi satt oss i bussen prata om va som kunde hänt och att ja bara hade körkortet på prövotid sen sa han att han kunde inte ge mig någon böter för ja han kunde inte ta mig på kamera för de va en bil i vägen men ja körde inte ens förfort så :) sen sa han att han hade sätt mig va och sladda vi a-torp och de tyckte han va bra att ja gjorde de där de inte va någon ist för ute i trafiken ... fråga om han gillade att sladda sen sa han alla gillar att sladda haha :D sa att ja skulle ta de försiktigt sen fick vi fara igen :)
for till anton sen kom fia och peter sen satt vi oss och spela 8 bitars sen såg några film några mös och ja jag och malin satt och toknörda ice climber haha :D först for peter och fia sen malin och nina sen anton sov så ja satt mig och spela supermario , tillslut gick de int nå bra så då la ja mig och såg film och då va klockan runt 5 . vakna vi 1 sen städa vi lite och for och hämta fia på kaplan sen hem ja och anton skruva lite i 460in gick in och spela sen till lövånger och skruva lite i min bil sen skjutsa ja hem han och ja for till mig och nu ha ja nörda super mario och äntligen klarat ut de :D tro de va allt :) eller nae just ja ledig imorn :D hare hooooj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0