Blogg

Nu vare verkligen jätte jätte jätte länge sen ja skrev här men ibland så orka man som bara inte och ibland gör man de.
jallafall igårså va blev de att fara till vebo påkvällen hälsa på emma där och se film :) bärja se männ som hatar kvinnor fast vi orka som itne se den så då blev de att se barely legal istället svin bra film , kom hem typ 3 sen 10 i morse stog brorsan och banka på dörren,han ville ja skulle köra ner till lövånger och låna nyckeln till motorklubben.
efter de bleve hem och lägga sig igen vakna typ 2-3 tin och då hade conny ring ringde upp han och fick höra att ja skulle sälja hans bil sen hade wiktström ring me ringde upp han och joodå de va han som skulle köpa bilen,
nu orsaken att ja skrev lite om igår  så vare för att då ja va där i vebo så satt ja och prata ganska länge me erik som va där med fias pappa, vi prata mycket om hur han hade varit förut och att han hade hört mycket om mig fast jag inte ens visste vem de var men då vi satt där och prata så märkte han att de stämmde ju inte alls allt han hade hört om mig och ja tro att många föräldrar i lövånger bara lyssnar på ryckten om mig och får fördommar om mig utan att veta hur de egentligen är och vad man egentligen gjort.
så idag då jag hade såld connys bil så for jag förbi bigitta jonsson för ja hade hört att tydligen mycket folk pratade med hon, så ja for dit och prata med hon så hon fick veta vad man hade gjort och vad man inte hade gjort för de va endel saker som hon hade fått höra att jag hade gjort, som jag inte hade någonting med att göra.
ja sen nu ni idioter i lövånger som nu ha fått för sig at ja håll på med droger och grejer ni kan ju ta reda på lite före ni börja säga de om ni nu tro de så har ni satans fel ha till och med varit upp på sjukhuset och gjort ett pissprov som ni kan få se papper om ni inte tro på de man säger.

lika dant så tror ju är de ju tydligen folk som tror att jag har kör rattfull med ni vet ju ingenting hur bränd tror ni man är har aldrig i mitt liv kört rattfull inte bil inte moppe inte skoter , så ni kan ju fråga mig om de är sant före ni säger de till andra föräldrar.
hur gamla är ni egentligen 12 eller ? ni som är så vuxna borde ju kunna fråga mig själv istället för att tro på vad alla andra säger, om de är något så fråga istället

Kommentarer
Postat av: Sabina

Finns inget värre än äckelidiotföräldrar som snackar massa bull!

man tycker ju att vuxna människor borde våga prata direkt till en men inte det inte, det ska gå bakom ryggen på folk hit och dit och ÅÅh, jag brinn bara av :P

2009-09-28 @ 00:16:06
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0