10e 11 e december

tjena kom på att ja hade glömt skriva här :)
igår vare prao gick ganska bra att skruva sen gick jag och mötte malin satt och väntade på bussen ett tag sen hem till malin fick träffa hennes mamma och 2 av hennes syskon tro att malins mamma trodde ja va typ bonde eller nått sånt fick bara känslan av de :P annars så gjorde vi inte så mkt låg och prata och hade de mysigt :) for hem vi 11 då peter kom och hämta mig sen hem till han och la mig och sov , vakna 7 imorse ochg ja trodde inte de va sant trodde klockan va typ 3 eller nått låg och drog mig till 20 över sen vare bara göra sig klar sen tog ja me 8 bitarse fan va ja ska nöta de så jävla kung de är :D for till praoen sen sluta vi 12 tiden gick till skolan och åt med ranne sen kom jennie då vi skulloe gå in i matan och fråga om inte dom kunde få göra vårat intro till dundercupen för dom han inte anmäla sitt lag visst klart ni får de då slipp ju vi göra något :) sen satt ja och vänta först kom anton sen peter sen malin nina och sofia for in till stan och gick runt där ett tag sen skildes vi och gick killarna för sig och tjejerna för sig nu ha vi hjälpt peter att fixa julklappen till fia , INTE dålig säger ja bra :D
nu sitt man här ska snart in till lövånger först va på gymmet fasst ja vet int om ja ska gymma sen skruva i seven fååårtin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0