tjene

Då va man hemma igen ha hålit på hela dagen med ltie allt möjligt efter fika så tog jag och for till umeå för att hämta lite kläder jag hade hos denice.
sen efter de körde jag förbi malin på hemvägen som va och jobba på andra varvet prata lite om folkracebilen mm
sen hem äta grillat som va no så jävulskt gott :D
efter maten skulle ja ner och hålla på me folkracebilen som de inte alls blev mkt gjort på hade tänkt flytta säte men de gick inte och byta tank men har ingen ny sen skulle ja lufta bromsarna men de gick då itne de heller :P inte mkt som stämde där inte, efter de bleve att fara hem och byta och duscha och så sen upp till stan och se film me olivia olivia och linn, dom hade hyrt någon film men den sög jätte jätte hårt så de slängde vi igång van wilder 2 ist bara king,
de löna sig rent att köra lugnt med bilen på 6-8 liter tog ja mig typ 13mil så den går ändå ganksa jätte billigt ja är då nöjd jallafall:)
ååh tagga om typ 4 timmar ska man upp och plocka jordgubbar haha kul.
just ja har som lite funderingar på att fara ner till sundsvall för att köpa bil, måste bara kolla lite om den först och så sen då kanske :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0