Glömde skriva om igår

Igår va rent ganska härligt :) eller ja ganska försov mig på morgon så man fick stressa lite men klart man han me bussen sen väl framme på skolan så hade vi tydligen bara en lektion så vi slutade 20 i 11 rätt skönt faktiskt gick till bussen och där satt ludde som skulle åka till bure och äta fast då fråga ja om han inte skulle följa me hem så skulle ja kunna köra hem han sen jooodå så han åkte hem till mig vi fixade min systers bill sen körde ja hem han.
mot kvälln va ja som inte sugen på så jätte mkt så då hade ja tänkt gå ut och skruva i cabben men de blev som inte av hitta inga startkablar så de fick bli i min bil istället gick rent gasnka bra aja de va typ gårdagen :)
nu sitt man här me ganska stor sovmorgen börjar som typ 12 ;) inte så värst jobbig dag idag heller tro de är 2 eller 3 lektioner så de blir jätte bra . orka inte skriva nå mer nu :) Over And Out!

Kommentarer
Postat av: Sabina

KISSISÄÄÄTA ; )

2009-09-29 @ 10:29:12
URL: http://saabiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0