6 e januari

tjabba, blev väckt vi 10 idag av att mamma kom upp och säg att kalle är här så de bli stiga upp sen då man gå ner sitt han där och på en stund ska vi fara och skkotta av snön från ett tak på en stuga i byn :) men då jag då sitter där och äter frukost minns jag slutet på min dröm och fan så damp jag fick , drömde jag var någontstans sen skulle ja just sätta mig ner och äta allt va på tallriken och de va bacon och nå mer fy fan så sugen ja var på de är ju så sjukt gott sen just då ja ska börja äta så kom ju mamma och väck mig SATAN  kunde ja int fått sovit i nån minut till så ja jallafall kunde fått äta min bacon :( aja sen for vi ne mott lillänget där vi skulle skotta och då vi kom till där dom sluta skotta vägen så fick ja köra kalles skoter han trodd int riktigt han skull klar å e så ja fick köra ne va kanske upp mot 2 km helt orörd snö och fy fan så härligt de va, kändes som man flög på snön gå rent int beskriva :D skottade taket gick ganska fort for hem fika sen kom andre vi for till lövånger åt hos han sen till gymmet en stund sen träna fotboll och nu ha man sett lite pride och nu blir de se lite mer sen sova :)
2 låtar som ja nöt nu fyfan så rba dom är :D


Kommentarer
Postat av: Josse

yes =D

2010-01-07 @ 09:19:31
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/
Postat av: Josse

händer typ inget,sj? =)

2010-01-07 @ 12:39:15
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0